امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۶:۰۴  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۶ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ | کد خبر : 62444
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   افشین نوروزی و نیما عالمیان موفق به کسب دوپیروزی در اولین دیدار خود شدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه رقابتهای انفرادی مسابقات جهانی چین۲۰۱۵ افشین نوروزی کاپیتان تیم ملی ونیما عالمیان دیگر ملی پوش ارزنده کشورمان موفق به دو پیروزی ارزشمند شدند. نیما عالمیان که در گروه ۲۰ رقابتها قرار دارد…

     

    افشین نوروزی و نیما عالمیان موفق به کسب دوپیروزی در اولین دیدار خود شدند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه رقابتهای انفرادی مسابقات جهانی چین۲۰۱۵ افشین نوروزی کاپیتان تیم ملی ونیما عالمیان دیگر ملی پوش ارزنده کشورمان موفق به دو پیروزی ارزشمند شدند.

    نیما عالمیان که در گروه ۲۰ رقابتها قرار دارد در اولین دیدار خود برابرلی گرانت از امریکا قرار گرفت وموفق شد با نتیجه میلیمتری ۴بر۳ از سد این بازیکن عبور نماید.

    عالمیان این دیدار را با نتیجه ۱۴بر۱۲ و۱۱بر۷ و۱۴بر۱۲ و۱۱بر۹ پیروز شد وگیمهایسوم وچهارم وششم را با نتیجه ۱۱بر۶و۱۱بر۹و۱۱بر۳ به حریف خود واگذار کرد.

    images

    افشین نوروزی که در گروه ۲۱ رقابتها جای گرفته در اولین دیدار خود برابر ژمودنکو از اکراین به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۴بر۱ از سد این بازیکن عبور نماید.نوروزی این دیدار را با نتیجه ۱۱بر۴و۱۱بر۸ و۱۱بر۶ و۱۱بر۶ به سود خود به پایان برساند وفقط گیم سوم را با نتیجه ۱۱بر۹ به حریف خود واگذار نماید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمانی۲۰۱۵ چین/پیروزی نوروزی ونیما عالمیان"
    1. […] قهرمانی۲۰۱۵ چین/پیروزی نوروزی ونیما عالمیان – پایگا… […]


    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار