امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۰:۵۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۶ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ | کد خبر : 62418
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران می گوید رقابت های جهانی سوژوی چین می تواند محلی برای اثبات توانایی‌های پینگ پنگ بازان ایران باشد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سیما لیموچی در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ایسنا، با اشاره به سطح بالای ر‌قابت‌های جهانی تنیس روی میز، اظها‌ر کرد: بانوان پینگ‌پنگ باز ایران…

    13142image-3791c1b52fe1babd4005ed45e0057fbd0634d9114afefc4d5e34705ca1a4e0a4-V

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران می گوید رقابت های جهانی سوژوی چین می تواند محلی برای اثبات توانایی‌های پینگ پنگ بازان ایران باشد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سیما لیموچی در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ایسنا، با اشاره به سطح بالای ر‌قابت‌های جهانی تنیس روی میز، اظها‌ر کرد: بانوان پینگ‌پنگ باز ایران کار بسیار دشواری برای رویارویی با حریفان خود در ر‌قابت‌های جهانی دارند. با این حال تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نتایج قابل قبولی را به دست بیاوریم.

    او ا‌دا‌مه‌ داد: حضور بیشتر در ر‌قابت‌های بین‌المللی می‌توانست کمک زیادی را به افزایش آمادگی بانوان پینگ‌پنگ باز داشته باشد. با این حال حضور حریفان تمرینی مجارستانی در ایران نیز توانست به آمادگی ملی‌پوشان ایران کمک کند.

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با بیان این که ملی‌پوشان ایران از توانایی بالایی برخوردارند، گفت: هر سه بانوی ملی‌پوش تنیس روی میز ایران توانایی زیادی دارند و مطمئن باشید در صورت حضور در ر‌قابت‌های بین‌المللی و اردوهای تدارکاتی می توانند نتایج قابل قبولی را بگیرند. رقابت های جهانی چین نیز می تواند بار دیگر شایستگی های بانوان ایران را ثابت کند و توانایی های آنها را نشان دهد.

    لیموچی خاطر‌ نشان کرد: هر چقدر بانوان ملی‌پوش ایران در رویدادهای بین‌المللی بیشتری حضور پیدا کنند هم رنکینگ و هم تجربه آنها بالا می‌رود. در ر‌قابت‌های جهانی سوژو چین بانوان ملی‌پوش ایران تلاش می‌کنند تا نتایج خوبی را به دست بیاورند و به نظرم صعود از گروه مقدماتی می‌تواند نتیجه‌ خوبی برای پینگ‌پنگ بازان ایران باشد.

    او ا‌ضافه‌ کرد‌: البته قرعه بانوان ملی‌پوش ایران نیز می‌تواند تاثیر زیادی بر نتایج آنها داشته باشد و امیدواریم با یک قرعه مناسب روبرو شویم.

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به در پیش‌رو بودن بازی‌های المپیک ریو، اظها‌ر کرد: امسال نیز بانوان ملی‌پوش ایران کار دشواری را برای کسب سهمیه المپیک پیش‌رو دارند و یکی از اولویت‌های ما به دست آوردن حداقل یک سهمیه باز‌ی‌های المپیک ۲۰۱۶ است. ‌

    لیموچی در پایان گفت: بانوان پینگ‌پنگ باز ایران لایق جایگاه بیش از آنچه که در حال‌ حاضر قرار دارند، هستند. در صورت داشتن امکانات و حضور مداوم در ر‌قابت‌های مختلف بین‌المللی می‌توانیم در سطح آسیا و جهان موفق شویم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سیما لیموچی:مسابقات جهانی چین محل اثبات توانایی‌ ملی‌پوشان ایران"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار